سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

۲۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

زینب ۱۷ساله از تهران در نامه به رهبر انقلاب:

روز قدس مردی -در میان خطبه ها- بلند شد، مثل اینکه نامه‌ای داشت ولی شما چقدر تلخ او را در انظار هزاران نفر شکستید!

پاسخ آیت الله خامنه‌ای:

دختر عزیزم؛ از تذکر شما خرسند و متشکرم و امیدوارم خداوند همه ما را ببخشد و از خطاهای کوچک و بزرگ ما -که کم هم نیستند- در گذرد.

من در باب آنچه شما یادآوری کردید، هیچ دفاعی نمی کنم. گاهی گوینده از تلخی لحن خود به قدر شنونده آگاه نمی شود. در این موارد همه باید از خداوند متعال بخواهند گوینده را متوجه و اصلاح کند و اگر ممکن شود، به او تذکر دهند. توفیق شما را از خداوند خواستارم.

به نقل از سایت khamenei.ir

  • وی بی

این بند از مناجات شعبانیه را دیوانه وار دوست دارم:

  

إِلَهِی إِنْ أَخَذْتَنِی بِجُرْمِی أَخَذْتُکَ بِعَفْوِکَ وَ إِنْ أَخَذْتَنِی بِذُنُوبِی أَخَذْتُکَ بِمَغْفِرَتِکَ وَ إِنْ أَدْخَلْتَنِی النَّارَ أَعْلَمْتُ أَهْلَهَا أَنِّی أُحِبُّکَ ..

  

خدایا اگر مرا به جُرم ام بگیری دست به دامن عفوت می‌شوم.. و اگر مرا به گناهانم مؤاخذه کنی تو را به بخششت خواهم خواست .. و اگر در دوزخم افکنی به همه‌ی دوزخیان اعلام می‌کنم که "من تو را دوست دارم" ..

   

  

  • وی بی

یا لیتنی کنت نسیاً منسیاً

ای کاش فراموش شده از یاد ِ تو رفته بودم..

  • ۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۲
  • وی بی
"این امید و وهم بعضی ها هم سابقه ای به وسعت تاریخ دارد ... توی قرآن یه جا میگه اینا سنگی که برای عذاب شون فرستاده شده رو هم ابر رحمت تصور می کنن .."
قربان ِ تمکین ت شوم!، می بین و سر بالا مکن ..
  • وی بی
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
  • ۲۵ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۲
  • وی بی

بچه‌ها.. شهر اگر سقوط کرد دوباره فتح‌ش می‌کنیم

مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند

شهید جهان‌آرا

کربلا ترحب بکم

  • وی بی

" خبرهایی که از جبهه می‌رسید، به اطلاع امام می‌رساندیم. خبر سقوط خرمشهر را من به ایشان دادم. به خاطر دارم که یک روز قبل از ظهر بود که آقای مهندس غرضی، استاندار وقت خوزستان زنگ زدند و گفتند به امام بگویید خرمشهر سقوط کرده و آبادان نیز در معرض خطر سقوط است و بپرسید تکلیف چیست؟ گفتم گوشی را نگه دارید و با ناراحتی زیاد به داخل اتاق امام رفتم؛ دیدم اقامه‌ی نماز می‌گویند و می‌خواهند نماز را شروع کنند. وقتی حالت سراسیمه و نگران مرا دیدند، پرسیدند: چه خبر است؟ گفتم آقای مهندس غرضی از ستاد مرکزی فرماندهی جنگ زنگ زده و می‌گوید خرمشهر سقوط کرده و آبادان نیز در معرض سقوط است و ایشان الان پشت تلفن منتظر جواب است. امام در حالی که حیّ علی الصلاة را گفته بود و می‌خواست حیّ علی الفلاح را بگوید با آرامش تمام فرمودند بروید بگویید جنگ است آقا.. جنگ، برد و باخت دارد؛ بعد ادامه‌ی اقامه را گفت و نماز را شروع کردند. "

خاطرات آیت‌الله سیدهاشم رسولی محلاتی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، ص123

 

  • وی بی

"گفتند بگو مالک برگردد. اینقدر اصرار کردند که حضرت به مالک فرمود دست از جنگ بردارد. مالک پیغام داد عنقریب است که کار تمام بشود، بگذار جنگ را ادامه بدهیم. اینها گفتند مالک کافر شده است، اگر مالک برنگردد تو را می‏کشیم. چندین هزار مرد با شمشیرهای کشیده بالای سر علی ایستاده بودند که یا باید مالک برگردد یا تو را می‏کشیم. حالا ببینید جمود، بی فکری، خشک‌مغزی چه می‌‏کند..!! چه جور کار خودش را در آنجا کرد که حضرت به مالک پیغام داد اگر می‏خواهی مرا زنده ببینی، برگرد... جنگ متارکه شد.... "

اسلام و مقتضیات زمان... مرتضی مطهری*

 

.

.

*: هرگونه شباهت اسمی با علی‌ مطهری از آن طنز‌های تلخ ِ روزگار است. 

  • وی بی

اخبار موثقی ست که بعد از دعوت بزرگان به ائتلاف و هماهنگی، آقای هاشمی برای آقای ولایتی پیغام می‌فرستند و می‌گویند که بمانند در صحنه تا آخر وگرنه او پیروز می‌شود ..  

.

.

ضمن احترام به دست و پا زدن‌های انتخاباتی حضرات با "محوریت آقای هاشمی"، ترسم که آن قوس به زه کمان ناشی از خسته‌گی باشد تا پرتابی دقیق .. والسلام! 

  • وی بی

روزهایی بود که اصول‌گرایی همان شترسواری بود که دولا دولا نیمشد..

  • وی بی