سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

لبیک لبیک .. سید علی جان ..

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵ ب.ظ

زینب ۱۷ساله از تهران در نامه به رهبر انقلاب:

روز قدس مردی -در میان خطبه ها- بلند شد، مثل اینکه نامه‌ای داشت ولی شما چقدر تلخ او را در انظار هزاران نفر شکستید!

پاسخ آیت الله خامنه‌ای:

دختر عزیزم؛ از تذکر شما خرسند و متشکرم و امیدوارم خداوند همه ما را ببخشد و از خطاهای کوچک و بزرگ ما -که کم هم نیستند- در گذرد.

من در باب آنچه شما یادآوری کردید، هیچ دفاعی نمی کنم. گاهی گوینده از تلخی لحن خود به قدر شنونده آگاه نمی شود. در این موارد همه باید از خداوند متعال بخواهند گوینده را متوجه و اصلاح کند و اگر ممکن شود، به او تذکر دهند. توفیق شما را از خداوند خواستارم.

به نقل از سایت khamenei.ir

  • ۹۲/۰۳/۲۹
  • وی بی

نظرات  (۳)

مدت ها پیش (id)ای داشتم که دوستو اشنا حتی غریبهو نا اشنا هم اندر

علت نام گذاری ان حیران بودند همی... حسشونو وقتی تایتل شما رو دیدم درک کردم(خانه ای در خورد فیل...)خانه اش قبول ولی فیلش قابل هضم نیس(شوخی)؟؟!   

/   (=>این یعنی مایلم) که بدونم اگه شماهم (/) بودید جواب بدید!!!

یا حجة الله .. عجّل ظهورک ...
مدت ها قبل این را در کتابی خواندم پاسخ ان بی اندازه به دل می نشیند.. در این مدت در برابر حرف هایی که شنیدم بسیار کمکم کرد..