سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

در خورد فیل

پنجشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۰، ۰۵:۳۸ ق.ظ
وطن پرست ها. علم پرست ها. نخبه ها. شریفی ها. بی غیرت ها. حرفی بزنید. چرا ساکتید؟ چرا حرفی نمی زنید.. ام روز مصطفی را زدند. مصطفی با پیراهن سیاه امام حسین علیه السلام - روحی له الفداء- شهید شد. مصطفی در اربعین به مولای ش اقتدا کرد. سرش را تقدیم کرد به دوست. و پیراهن سیاه روضه اش را به من و شما نشان داد .. و گفت که می شود با همین مقاله نوشتن ها هم به خدا رسید...

مصطفی هم دانشگاهی شما بود... همسر مصطفی هم همین طور.. شما همه می شناسیدشان... اما ساکتید... حرفی نمی زنید.. می ترسید.. یک نفر مثل شما شهید شد.. چرا دیگر ایمیل نمی زنید.. بنویسید که ناراحتید.. بنویسید که خوشحال نیستید... چرا عین خیالتان نیست؟ چرا خفه خون گرفته اید نامردها؟ مصطفی برادر شما بود... همدرس شما بود... چرا شما که قرار بود برای ندا و ترانه بریزید بیرون و انتقام خون آن ها را از جمهوری اسلامی بگیرید برای مصطفی یک کلمه حرف هم نمی زنید؟

آقای سانفرانسیسکو. بالاترین. بی بی سی خائن فارسی. صدای ملعون آمریکا. پارازیت ها. پس فطرت ها.. بنویسید که کار خود جمهوری اسلامی بود. محکوم کنید اما شهادت مصطفی را. بگویید که از خشونت خوش تان نمی آید. بگویید که برای آزادی هزینه دارید می دهید. بگویید مصطفی اصلا از شما بود. همان هم قبول است ... چرا حرفی نمی زنید خب؟ چرا خفه خون گرفته اید نکبت ها. چرا ساکتید؟

.

خانم فیلادلفیا. خانم پنسیلوانیا. رذل ها. مصطفی هم دانشکده ای شما بود. شما می شناختیدش. گاهی دیده بودید در همان نمازخانه ی کنار پله های دانشکده نماز می خواند. شما چرا ساکتید؟ چرا ایمیل نمی زنید.. بگویید که از خشونت نفرت دارید.. چرا نمی نویسید که می جنگید تا برای آزادی جان بدهید؟ چرا یک لحظه آن لیوان مشروب تان را روی میز نمی گذارید تا مگر چیزی بنویسید باز. چرا خفه خون گرفته اید نکبت ها؟. حرفی بزنید.. بگویید مصطفی یکی از ما بود. بگویید که ناراحتید...

..

آقای فردوسی پور. تو چیزی بگو!!... تو که اس ام اس برنامه ی نودت ناموست است. تو که قربان صدقه ات می روند این اراذل. تو که داری از صداقت و عدالت دفاع می کنی. تو چرا ساکتی؟ حرفی بزن. بگو متاسفی. بگو در آن برنامه ی پربیننده ات. تو که به آب خوردن رادان هم مشکوکی. بنویس که خون مصطفی هم برایت مهم است. حرفی بزن. چرا ساکتی؟ چرا باز سیاست پیشه کردی. به چه دردت می خورت که قهرمان این مفت خورها باشی. تو چیزی بگو عادل... مصطفی هم دانشگاهی شما بود.. چرا ساکتی؟

.

آقای علی دایی... آقای گل جهان. آقای قهرمان ملی دوملیته. شما همان شبی که با استکان مشروب سپ بلاتر گپ می زدید مصطفی را زدند. شما همان روز که در مراسم گالا برای مسی رای می دادید و خوش و بش می کردید و برای جمهوری اسلامی آبرو می آوردید!!، خون مصطفی را ریختند. شما چرا ساکت بودید. چرا حرفی نزدید. چرا تحریم ها فقط به "مصطفی و ما" اثر می کند. چرا شما چیزی نمی گویید اصلا؟.. مصطفی برای دفاع از همین وطن سرش را داد.. شما که آن بخیه ی سرتان را بیست بار توی سر این ملت کوبیدید، چرا از سر دادن مصطفی چیزی نمی گویید... حرفی بزنید آقای دایی... مصطفی هم دانشگاهی شما بود.. چرا ساکتید؟

.

آقایان ِ اتاوا. تورنتو. لندن. نیو همشایر. بروید نمازتان را قضا کنید. دوست داشتنی که خون دادنی پشت اش نباشد لایق شیشکی است. بروید پز آیت الله منتظری تان را به مادر بزرگ تان بدهید. مصطفی بچه ی همان هیئتی بود که شما خیمه اش را روز عاشورا آتش زدید. مصطفی همان مسجدی نماز می خواند که شما می رفتید. آقای نیو همشایر. مصطفی هم رشته ای شما بود. شما حرفی بزنید. چرا ساکتید؟ بگویید کار جمهوری اسلامی ست باز. محکوم کنید جمهوری اسلامی را. ابراز تاسف کنید که یکی مثل شما که وطن اش را نفروخت را این طور کشتند. چرا حرفی نمی زنید.. چرا فیسبوکتان پر از گل و بلبل است؟

.

..

..

.

{...}

شریفی ها. لعنتی ها. آن روز که به شهیدان گمنام رحم نکردید.. دانستم که بی شرفید!! وقتی آن روز آن بی حرمتی ها را دیدم دانستم که شما شریفی نیستید. شریفی شرف دارد. شما همان نخبه اید.

..

 نخبه های لعنتی بی ارزش. حرفی بزنید. مصطفی را زدند. 



  • ۹۰/۱۰/۲۲
  • وی بی

نظرات  (۴۵)

  • نامه خانواده شهید مصطفی احمدی روشن به ره
  • من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا

    محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظلّه العالی)

    سلام علیکم؛

    سرخم می سلامت، شکند اگر سبویی

    پیام سراسر شور، محبت و بصیرت افزای حضرت عالی در رابطه با شهادت سرباز صراط مستقیم ولایت،دانشمند جوان ایران اسلامی، مصطفای شما موجب تسلّی خاطر و آرامش قلبی خانواده و بستگان گردید.

    اعتقاد راسخ داریم شجره ی طیبه ی انقلاب اسلامی، این یادگار حضرت امام (ره)، بار دیگر با تأسی به مکتب سید الشهداء علیه‌السلام، یکی از ثمرات جاودان خود را تقدیم اسلام عزیز کرد.

    مصطفای شهیدمان که تنها افتخار خویش را حرکت در سایه‌سار ولایت، بدون وابستگی به هیچ جریان و گرایشی، و عمل به تکلیف خود در جبهه های نبرد علمی می دانست، بدست ایادی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و صهیونیسم بین الملل به آرزوی دیرینه ی خود، فوز عظیم شهادت نایل گردید؛ لکن این دشمنان زبون و یزیدیان زمان بدانند که با شهادت رساندن مصطفی، از حنجر این خانواده ندایی جز «ما رأیت الا جمیلا» و از حلقوم ملت شریف ایران جز فریاد «یا لثارات الحسین» نخواهد شنید.

    دشمنان عنود داخلی و خارجی ملت سرافراز ایران اسلامی بدانند که هر قطره خون مصطفای عزیز، هزاران جوان غیور و شهادت طلب در اقصی نقاط سرزمین های اسلامی می پروراند که آرامش را از اردوگاه استکبار و نظام سلطه خواهد ربود. «ما ننسخ من آیه او ننسها نأت بخیر منها او مثلها»

    رهبرا ما پای بیعت نامه خویش را با خون فرزندمان امضاء کرده ایم و از شما مسئلت داریم در پیشگاه خداوند متعال و حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء) شهادت دهید که ما ذره ای از پیمودن راه اعتلای مکتب اسلام عزیز کوتاه نخواهیم آمد و در پایان عرضه می داریم: «ربنا تقبل منا هذا القلیل»
    خانواده شهید مصطفی احمدی‌روشن
    یک‌شنبه 25 دی‌ماه 1390
  • not an algologist
  • I wish I had studied Algology
  • زهرا قطرانی
  • آقای محترمی که مطمئنم قبل از نوشتن این متن حتی یه لحظه هم فکر نکردی و از سر جوگیری فقط نوشتی هدف و محتوای پیامت درسته اما یه کم فکر کن تویی که داری واسه شهید بزرگوار مصطفی روشن خودتو به آب و آتیش میزنی ایشون هم یه روزی دانشجوی همین دانشگاه بودند و خدا میدونه که شاید هنوز هم کسانی مثل ایشون اینجا باشند پس بهتر نیست که یه کم مؤدب تر باشید تا ارزش کلامتون رو بالا ببرید. من هم دانشجوی شریفم اما نه واسه استیو جابز خرما گذاشتم نه مدافع علی دایی و عادل فردوسی پورم نه خونخواه مدا و امثالها... من هم یه بسیجی ام که از روزی که خبر شهادت ایشون رو شمیدم دلم خونه اما حرفای شما رو توهین به خودم میدونم و نه با بی ادبی و جوگیری که با منطق سعی میکنم امثال خودم رو بیدار کنم!!!... خدا از سر تقصیراتتان بگذرد
    عزیزم! شما که با دیدن خون این همه هیجان زده میشی! چطور وقتی بعضی ها تو خیابون با مردم رو با تیر می زدن اینطور جوش نمی آوردی؟ آهان فهمیدم، اونا منافق بودن، با یزید پیمان بسته بودن، از آمریکا پول گرفته بودن، بی بصیرت بودن، کشتنشون ایرادی نداشت. اونا ایرانی نبودن؟ نماز نمی خوندن؟ مسلمان نبودن؟ هان، شاید دانشجوی شریف نبودن؟ البته، حتی اگه نماز هم می خوندن، قبول نبوده نمازشون. بقیه نمی دونن، من و شما که می دونیم. وقتی وارد بازی های کثیف می شی، اینقدر از مال و جان و آبروی خدا و حسین مایه نذار، اون آمریکایی یا اسراییلی یا هرکسی که مصطفی رو کشت به همون اندازه پست هست که من و تو هستیم. به همون اندازه که اون راننده که دو بار از روی جسد اون هموطن تو روز کربلا رد شد و من و تو رو خوشحال کرد پست هستش. به اندازه همون خطیب جمعه ای که دستور کشتن داد ولی خون کسی رو گردن نگرفت پست هستش. بیا و مرد باش و اعتراف کن که همه این کشته ها شبیه هم هستن. فقط برای یکبار از عقلت استفاده کن نه از باورهات.
  • behrooz azarkhalili
  • بی شرف تویی!!! بی شرف تویی که ناموس وشرفت را هدیه دادی به رهبرت!!! شریفی همیشه شریفی هست و می ماند وهرگز ناموس فروشی وشرف فروشی ودین فروشی نمی کند برای رسیدهن به پست و مقام... شریفی دین هم نداشته باشد .... آزاده است... و شکمش مثل شما از حرام پر نشده است که به فرمایش سرورم و مولایم... اباعبدالله :"نصیحت در شما اثر ندارد که شکمتان از حرام پر شده است"

    تاریخ نشان داده که سرکوب آخرین مرحله در چرخه حیات سیستم های دیکتاتور هست و بزودی شاهد سقوط آن سیستم بوده و انشاالله بیداری اسلامی مرز های ایران را نیز در خواهد نوردید... به امید آن روز... که "انّ وعدالله الحق..."
  • behrooz azarkhalili
  • آقای هوچی گر!!!
    دایی و فردوسی پور هم برای ایرن آبرو خریدند.... باز هم میگویم مصطفی نه دانشمند بود و نه استاد دانشگاه... مصطفی مدیر بازرگانی سایت نطنز بود و قطعا اهدای این نشان ها از شما به مصطفی دلایل سیاسی ماکیاولی دارد که قطعا و بزودی معلوم خواهد شد... آبروی ایررن را شما بردیدکه صندلی ریاست کمیته المپیک آسیا را بی شعوری به نام "علی آبادی" به خاطر بلد نبودن انگلیسی از دست داد... و نیز ریاست "اوپک" را هم همین بی شعور از دست داد به خاطر همین بلد نبودن زبان انگلیسی....
    بی ناموس دایی هست؟ فردوسی پور؟ یا تو؟ و علی آبادی؟ و احمدی نژاد؟

    آقای بی ناموس!!!
    رییس جمهور بی ناموس ترت در مراسم تحلیف کسی شرکت کرد که برای اولین بار می خواست به منافقین پناهندگی بدهد بعد از فرار از ایران... بی ناموس کیست؟؟؟
    نوشته بودی:
    "بچه ی همان هیئتی بود که شما خیمه اش را روز عاشورا آتش زدید. مصطفی همان مسجدی نماز می خواند که شما می رفتید. آقای نیو همشایر. مصطفی هم رشته ای شما بود. شما حرفی بزنید. چرا ساکتید؟ بگویید کار جمهوری اسلامی ست باز. محکوم کنید جمهوری اسلامی را. ابراز تاسف کنید که یکی مثل شما که وطن اش را نفروخت را این طور کشتند. چرا حرفی نمی زنید.. چرا فیسبوکتان پر از گل و بلبل است؟
    .
    ..
    ..
    .
    {...}
    شریفی ها. لعنتی ها. آن روز که به شهیدان گمنام رحم نکردید.. دانستم که بی شرفید!! وقتی آن روز آن بی حرمتی ها را دیدم دانستم که شما شریفی نیستید. شریفی شرف دارد. شما همان نخبه اید.
    ..
    نخبه های لعنتی بی ارزش. حرفی بزنید. مصطفی را زدند. "

    می گویم:
    آقای قم!!! آقای خمینی شهر!!! آقای شهر امام!!!استان امام!!! آقای حسینینان!!! آقای رسایی!!! آقای...
    ما خیمه را آتش نزدیم... شما آتش زدید مثل قرآن بر سر نیزه کردن که عمروعاص زمان فرمود این کار را بکنید...
    خیمیه را به دستور علم الهدی ها...احمد خاتمی ها آتش زدند...
    بله... ما این نظام را که نه جمهوریتی در آن هست و نه اسلامیتی در آن محکوم می کنیم...
    به خاطرشهادت محسن روح الامینی ها... شهید شهریاری ها... شهید روشن ها... و تمام شهدای دیگر من جمله... شهدا...بهشتی...چمران...مطرهی..با هنر... مفتح... و ختی آیت الله طالقانی و حتی تر... حاج سید احمد خمینی!!!
  • behrooz azarkhalili
  • نوشته بودی:
    " آقای فردوسی پور. تو چیزی بگو!!... تو که اس ام اس برنامه ی نودت ناموست است. تو که قربان صدقه ات می روند این اراذل. تو که داری از صداقت و عدالت دفاع می کنی. تو چرا ساکتی؟ حرفی بزن. بگو متاسفی. بگو در آن برنامه ی پربیننده ات. تو که به آب خوردن رادان هم مشکوکی. بنویس که خون مصطفی هم برایت مهم است. حرفی بزن. چرا ساکتی؟ چرا باز سیاست پیشه کردی. به چه دردت می خورت که قهرمان این مفت خورها باشی. تو چیزی بگو عادل... مصطفی هم دانشگاهی شما بود.. چرا ساکتی؟
    .
    آقای علی دایی... آقای گل جهان. آقای قهرمان ملی دوملیته. شما همان شبی که با استکان مشروب سپ بلاتر گپ می زدید مصطفی را زدند. شما همان روز که در مراسم گالا برای مسی رای می دادید و خوش و بش می کردید و برای جمهوری اسلامی آبرو می آوردید!!، خون مصطفی را ریختند. شما چرا ساکت بودید. چرا حرفی نزدید. چرا تحریم ها فقط به "مصطفی و ما" اثر می کند. چرا شما چیزی نمی گویید اصلا؟.. مصطفی برای دفاع از همین وطن سرش را داد.. شما که آن بخیه ی سرتان را بیست بار توی سر این ملت کوبیدید، چرا از سر دادن مصطفی چیزی نمی گویید... حرفی بزنید آقای دایی... مصطفی هم دانشگاهی شما بود.. چرا ساکتید؟"

    می گویم:
    تو اگر میدانستی ناموس چیست آقای نویسنده مقاله...هرگز این را نمی گفتی... نگر نه اینکه ناموس شما در فجیره فروخته میشود؟؟؟ مگر دختر ایرانی ناموس همه ما نیست؟؟؟ مگر سیستم و دولت مسئول حفاظت از جان و مال و ناموس مردم نیست؟؟؟ پس این دختران وزنانی که در فجیره هر روز و هر روز فروخته میشوند ناموس شما هستند...پس شما بی ناموسید...شما...

    فردوسی پور را برنمی تابید چون دست خیلی ها رو کرده در برنامه اش...مافیای دولت را نشان داده...
    شما را بار ها قهوه ای کرده و ناکام گذاشته در رسیدن به اهداف سیاسیتان... نگذاشته تیمی برود به فلان شهر چون نماینده اش میخواسته با این کار رای بیاورد!!!
    ناموس را تو نداری که فروخته ایش به رهبر و سیستم حاکم تا پستی کسب کنی... درست مثل آن شاه ملعون که زنان وزرایش همیشه می گفتند: "فلانی... فلان پستت را از "..." ما داری ها"!!! (رجوع کنید به کتاب "خاطرات خصوصی محمد رضا شاه پهلوی")...

    بعد از سرنگونی نطام حاکم نیز بزودی شاهد پیدا شدن چنین خاطراتی در مورد شما نیز خواهیم بود... پس خیلی تند نروید...
  • behrooz azarkhalili
  • نوشته بودی:
    " شهادت مصطفی را. بگویید که از خشونت خوش تان نمی آید. بگویید که برای آزادی هزینه دارید می دهید. بگویید مصطفی اصلا از شما بود. همان هم قبول است ... چرا حرفی نمی زنید خب؟ چرا خفه خون گرفته اید نکبت ها. چرا ساکتید؟
    .
    خانم فیلادلفیا. خانم پنسیلوانیا. رذل ها. مصطفی هم دانشکده ای شما بود. شما می شناختیدش. گاهی دیده بودید در همان نمازخانه ی کنار پله های دانشکده نماز می خواند. شما چرا ساکتید؟ چرا ایمیل نمی زنید.. بگویید که از خشونت نفرت دارید.. چرا نمی نویسید که می جنگید تا برای آزادی جان بدهید؟ چرا یک لحظه آن لیوان مشروب تان را روی میز نمی گذارید تا مگر چیزی بنویسید باز. چرا خفه خون گرفته اید نکبت ها؟. حرفی بزنید.. بگویید مصطفی یکی از ما بود. بگویید که ناراحتید"...

    می گویم:
    معلوم است که مصطفی از ما بود... پ ن پ ..حتما از شما بود؟؟!!
    آقای قم!!! آقای علم الهدی!!! آقای احمد خاتمی!!! آقای 2:30!!! آقای مرتضی حیدری!!! آقای حداد عادل!!! خانم فاطمه رجبی...خانم احمدی نژاد....
    ما از خشونت نفرت داریم... از هر گونه خشونتی... ترور را به هر شکل محکوم می کنیم... چه ترور جوان گلگون شده وطن را......چه ترور مرکز تجاری "آمیای" بوینس آیرس را که وزیر دفاع شما مسول آن بوده!!!!... وهنوز هم تحت پیگرد است و برای همین نمیتواند از کشور خارج شود!!!

    بخدا که اسراییل و شما هر دو در یک رتبه از تروریسم قرار دارید... هر دو به یک اندازه... فقط یک تفاوت هست... انها نمی دانند اسلام چیست و اداعایی از اسلام ندارند.... اما ادعای شما گوش آسمان را کر کرده است...

    والله مثل روز برایم روشن است که این ترور فقط برای این انجام شده است که شما قربانی می خواستید..همانگونه که سعید حجاریان برای انتخابات گفته بود ما برای پیروزی خون می خواهیم... حالا لیدر فکری شما هم که همان رهبرتان می باشد گفته خون میخواهیم برای ماندن... و چه کسی بهتر از مصطفی احمدی روشن؟؟؟
  • behrooz azarkhalili
  • و اگر شک داری میتوانی داده آماری جمع کنی و رندوم بچه ها را انتخاب کنی و نظرشان را بپرسی...البته کسانی بجز فداییان فاناتیک رهبر... کسانی که هنوز به تعقل معتقدند و فکر می کنند... احتمالا مجبور شوی از دایره فداییان رهبر در این مورد استفاده نکنی!!!...

    من که در آن سایت کذایی هم گفتم که کار خود سیستم است برای تهییج کردن مردم برای حضور در انتخابات... می خواهی چه کنیم وقتی کوچکترین حمایت از شهید روشن را می چسبانند به التزام عملی شریفی ها به ولایت مطلقه فقیه!!! شریفی ترجیح می دهد برای دوست شهیدش نماز بخواند...قران بخواند...دعا کند تا اینکه ابزار و ملعبه ای شود تا حمایتش را از دوست و هم دانشگاهی شهیدش چسبانده بشود به التزام عملی به ولایت فقیه مطلقه و از او سو استفاده کنند...

    نامرد آن کسی است که مصطفی را می کشد... و بعد آن را میکند پیراهن عثمان... نامرد آن کسی است که موقعی که باید سکوت کند و خفه شود تا از او سو استفاده نشود...هوچی گری می کند والبته سیستم حاکم نیز در آخر ماه با او حساب می کند...احتمالا اضافه کاری حساب می کند برایش...

    نامرد آن کسی است که چشم دیدن مصطفی را نداشت... مصطفی قرار بود به کانادا بیاید... نامرد آن کسی است که به جای ندادن اجازه خروج... او را ترور کرد.... و بعدهم شد صاحب عزا...
    نامرد آن کسی هست که می خواهد از دین مردم برای سو استفاده کردن از احساسات پاک آنها استفاده کند... نامرد کسی هست که دین خود را می فروشد وانتطار دین فروشی از مردم دارد... نامرد و بی همه چیز نویسنده این مقاله است که بی تفکر همه ارجیف ذهنی خود را در برگه اورده است...
  • behrooz azarkhalili
  • [...]
    می گویم:
    مصطفی را زدند...کشتند... و شهیدش کردند...
    اما چه کسانی؟؟؟ من میگویم دقیقا نظام حاکم فعلی و دلایل قانع کننده ای لااقل برای خودم دارم که در ایمیل جدا کانه ای برای دوستانم خواهم فرستاد.... طبیعتا برای دوستان سوپر انقلابی فاناتیک خشک مغز که رهبرشان را خود خدا میدانند نه... چون مصداق "صم بکم عمی...فهم لا یعقلون هستند"...پس بحث فایده ای ندارد و تجربه آن را بار ها برایم ثابت رده است...

    مصطفی شهید شد...اما استاد دانشگاه نبود...دانشمند هم نبود..مدیر بازرگانی سایت نطنز بود... کدام دانشمند با مدرک لیسانس تا بحال دیده ای؟ مصطفی پاک بود... اما در آشکار کردن چهره پلید دوستان در نظام حاکم بسیار موثر است...که خدای هوچی گری هستند... و حمقایی که رفته اند کلیپی ساخته اند در مورد شهید که مصنوعی بودنش از اول داد میزند ...
    حالم داره از "بصیرت" شما به هم میخوره [...]
    خوب عالم و آدم رو محکوم می کنید و همه رو به یه شمشیر سر میزنید
    شما چرا توهین می کنی؟
    مصطفی های زیادی اند که در شریف اند . حتی اگر از 8000 نفر فقط 200 نفر هم باشند کار شما توهین به آن 200 تا هم هست.به شهیدان آینده که فکر نکنم دوست داشته باشید به آن ها توهین کنید ولی کردید.
    دوم اینکه امام معصوم از سب و توهین دیگران پرهیز داده اند.
    آیا بیغ بودن امثال بنده که در شریف هستیم سزاوار لعنت است؟
    حدیث است که اگر کسی بی جا کسی را لعنت کند آن لعنت به خودش بر می گردد . پس به خاطر خودت این پست را تغییر بده .
    راه دیگری پیدا کن برای غیرتی کردن.
  • دکتر یونس
  • خدا به عیسی گفت.خدا به نوح گفت.خدا به ابراهیم گفت.خدا به یعقوب گفت.خدا به محمد گفت.خدا به علی گفت.به حسین گفت:"بگذار بیهودگان بخندند تو به چشمانت سرمه ی اندوه بکش..."
    آقایونی که میگید همه محکوم کردن و نمیدونم اکبر عبدی! شیر کرده و فلان و چلان
    اینو یکی از دوستاتون تو پلاس نوشته :
    "آدمکشی که با سهمیه وارد دانشگاه شده بود،به سزای اعمال خود رسید"
    .
    سلام
    بسیار زیبا بود
    حیف نیس عادل و علی دایی و خانم فیلادلفیا. خانم پنسیلوانیا و ... ها بخوان واسه مصطفی حرف بزنند...؟!!!

    حتی حرف زدن راجب اون هم لیاقت میخاد
  • به خس خاشاک
  • میگم اصلا برید پشت سر پاپ نماز بخونید...
    وطن خوهی شما در حد شعاره. اهدافتون اونقدر کوچیک و بی ارزشه که خودتونم رسما بهش اعتراف می کنید. همین اهداف پسته که دستتون و بسته و جرات نمی کنید واسشون اقدامی انجام بدید. حرف خودتوو میذارم: ***"در رویای خود نه برق میخوام نه نفت نه هیچ چیز فقط ازادی و جدا بودن از شما"..... در خوشبینانه ترین حالت یعنی حاضری هر خیانتی برای جدا بودن انجام بدی! برق و نفت و جون یه هموطن دانشمند فدای آزادی و رویای پوشالی مان.... کمکی هم بخوان در خدمتید...
    متاسفم
    متاسفم..
  • به خس خاشاک
  • میگم اصلا برید پشت سر پاپ نماز بخونید...
    وطن خوهی شما در حد شعاره. اهدافتون اونقدر کوچیک و بی ارزشه که خودتونم رسما بهش اعتراف می کنید. همین اهداف پسته که دستتون و بسته و جرات نمی کنید واسشون اقدامی انجام بدید. حرف خودتوو میذارم: ***"در رویای خود نه برق میخوام نه نفت نه هیچ چیز فقط ازادی و جدا بودن از شما"..... در خوشبینانه ترین حالت یعنی حاضری هر خیانتی برای جدا بودن انجام بدی! برق و نفت و جون یه هموطن دانشمند فدای آزادی و رویای پوشالی مان.... کمکی هم بخوان در خدمتید...
    متاسفم
    متاسفم..
    عالی بود..عالی.

    خدا ایشاءالله به همه ی ما شهادت هدیه دهد
    و انتقام خون اولیاء خودش رو از آمریکا و اسرائیل و منافقین داخی بگیرد.

    من میگم : نظرات مثل سارا و سامان و اینها رو حفظ کن
    پاک شون نکن...
    به خدا این نظرات بهترین تعریف برای این جماعته..
    این جماعت باید فقط گذاشت که دیده بشن.
    کافیه..
    آقای [.....]:
    من نمیدانم قانون شما برای "تسلیت" گفتن چیست. اگر قانونتان اینست که "هر که کشته شد باید تسلیت گفت یا ابراز همدردی کرد." آنگاه میتوان شما را به نقض مکرر این قانون در مورد بسیاری از آدمها متهم نمود. اگر قانون شما اینست که "هرکس از طرف هرگروهی کشته شود همان گروه باید تسلیت بگویند." که نوشته اخیر شما کاملاً بی معنی خواهد بود. تنها راهی که میتوانم نوشته شمارا بخوانم اینست که خودم را مجاب کنم که قانون شما این باشد: "خودم محور حق هستم. بقیه هم اجنبی عرق خور ... هستند.". البته این چیز جدیدی نیست. بسیاری از کسانی که مثل من نوشته های شما را تعقیب کرده اند یا مثل برخی دیگر از دوستان افتخار همنشینی با شما را داشته باشند میدانند که این تکبر اهریمنی هاله نور دور سر شما را دور تا دور فراگرفته. امیدوارم پیش از آنکه این دود مهلک به سراشیبی انحطاط بکشاندتان به خودتان بیائید.
    تقصیر ماست که از غصه نمی‌میریم...
    دست مریزاد وحید جان.
    سوگواری و سکوت تلخ یه چیزه، کولی بازی و پیراهن عثمان یه چیز دیگه. این کارت برادر اسمش لاشخوریه ... میفهمی؟
    شعور در حد صفر !!!
    برو ببین چندتا از همین شریفی های خارجی مشروب خور رذل کثافت بی همه چیز این حادثه رو محکوم کردند
    برای مثال شما را ارجاع می دهم به علی عبدی همان روز اول که این اتفاق افتاد که اتفاقا حتی متن شما را هم شیر کرده است !!!
    خجالت دارد
    البته از مسلمانی همینش را یاد گرفتی توقع بیشتری ازت نیست
    با سلام خانم مدبر :
    این که شما همیشه مخالفین فکریتون رو با هم جمع می زنید جای تعجب نیست ، و این که همیشه توهین و تحقیر می کنید از نشریه وزین صدف مشخصه . من به شخصه به همراه خیلی از دوستان سبز منحرف ضد انقلاب ضد ولایت فقیه نوکر آمریکا دیشب تو مسجد بودیم و با آقا مصطفی وداع کردیم .
    اما نمی دونم این که پز آیت الله منتظری رو به مادر بزرگمون بدیم چه ربطی به این قضیه داره !؟ نکنه آقا مصطفی رو باند سید مهدی هاشمی ترور کرده ، نه بابا اون رو که دهه 60 کشتند . چرا آخه اینجوری حرف می زنید !؟ اتفاقا بنده پز آیت الله منتظری رو به شخص جنابعالی همه هم فکرات میدم ، که کل مراجع عظام و رهبر و علما و مصباح و جوادی آملیتون رو هم نتونستند 4 تا کلمه جواب سروش رو بدن ، برو کتاب سفیر حق صفیر وحی ایشون رو بخون . خانم مدبر : خیلی فرق است آدم های این ور مرز و اون ور مرز ، اگر ما هم به قول شما مرزبندی نکردیم شما مرزبندی کن .صفحه فیسبوک من هم بیایید عکس گل و بلبل است البته گلش آقا مصطفی و بلبلش فرزند عزیزشه . ای کاش حداقل یک اصل دینی و اخلاقی رو قبول داشتید تا لااقل میشد باهاتون منطقی حرف زد . من دیشب مسجد بودم ، عکس مصطفی هم در صفحه فیسبوکم ، با این که او بسیجی بود و من مخالف بسیجی ها .اما انصاف دارم . خون ناحق ریخته عذابم می دهد . شما چطور وقتی روز عاشورا با ماشین از روی مادر یک دختر طفل معصوم رد می شدند ، اذیت شدی یا حماسه 9 دی مستتان کرده بود و غرق وجنات سعید حدادیان شدید !؟ وقتی امیر جوادی فر رو تو کهریزک به خاک و خون کشیدند ، مشغول فحش دادن به موسوی یا کروبی بودید ؟
    و فی سکرتهم یعمهون
    والسلام علی من التبع الهدی
  • انصاف هم خوب چیزیه!
  • شما کی مد نظرته دقیقا؟ تا جایی که ما دیدیم از همه این قشرهایی که نام بردید خیلیها اظهار ناراحتی کردند و این ترور رو محکوم کردند. یه تحقیق بکنید بعد فحش بدین!
    اونایی که اینجا اومدن فحش دادن مرد باشن یه بار یه مرگ بر آمریکا بگن
    ما قبول هرچی شما میگید هستیم
    شما که این همه ادعا دارید و صدای مرگ بر دیکتاتورتون گوش عالم کر کرده، یه بار تو خلوت خودتون بگید اون بچه و زن تنها باید تاوان چه چیزی رو پس بدن؟
  • فاطمه کاظمی
  • جناب یار: شما هم گویا مثل آقای بوش که میگفت هرکه با ما نیست تروریسته، هرکس غیر خودتون رو کافر میدونید!
    صدالبته منظور من خوشرفتاری با قاتلین و مسببین نبود. خیلی خوبه این دوست عزیز در نوشته شون به زبون خوب با همکلاسی ها و هموطنانشون صحبت کنن! و این همه تهمت و افترا رو یه جا نثار همه نکنن
    اما اونایی که فکر می کنن با گذاشتن نظرهای بیهوده و گزاف روشنفکرن ، و حافظ حقوق بشرند ، ببخشید ولی به نظر من ارزش ناروا گفتن را هم ندارند ، بروند خودشنو جمع کنند و به فکر باشند چرا زمانی می رسد که دیگر برای بیدار شدن از خواب غفلت دیر است .
    اما دوست عزیزی که این متن رو نوشته ، تمام داغ دلشرو توی متن خالی کرده و با نوشتش داره حرف می زنه ، مثل جوان از دست داده ای که نمی داند چه می کند ، به خدا روضه ای زیبا خواندی برادر . خدا به قلمت خیر دهد .
    خانم کاظمی : اشداء علی الکفار و رحماء بینهم باشیم . یه چیزایی اظهرو من الشمس و دیگه نیازی به توضیح نداره . یه جاهایی امام حسین (ع) به حر می فرمایند : مادرت به عزایت بنشیند و حر را دگرگون می کنند. اگر واقعا دلسوز اسلام و انقلابید بیشتر نیاز به توضیح نیست ، اینجا جای نوازش نیست، اینجا موضع نشان دادن خشم و نفرت و شدت نفرت است . امیدوارم که همه ما از جمله خودم موقعیت را درست بشناسیم .
    الغوث، الغوث، خلصنا من النار یا رب
  • آقای لاس وگاس
  • همه‌ی این‌ها از اون زمانی شروع شد که تو سقیفه حق‌کشی کردن.

    از همون موقع باید این روزها رو می‌دیدیم.
  • فاطمه کاظمی
  • دغدغه شما محترمه ولی واقعا نمیدونم این همه فحش و ناسزا واسه چیه؟
    خدا به پیغمبرش هم میگه اگر تندخو و سخت دل میبودى مردم از اطرافت پراکنده میشدند! پس چرا شما اینقدر دشنام نثار مردم میکنید؟
    اینجوری میخواین مردم رو به دین خدا دعوت کنید؟
    اینجوری میخواین کفار رو شرمنده کنید؟
    متاسفم براتون. و حتی به دغدغه تون شک میکنم! کسانی که غمشون دینداری و وطن پرستیه هیچوقت با این زبون کسی رو مخاطب قرار نمیدند! هیــــــچوقت
    من به عنوان یک دانشجوی شریف این عمل رو غیر انسانی می دونم. اما این کار اسراییل و آمریکا (؟) خیلی بهتر از بقیه آلترناتیو ها (1-جنگ و 2- تحریم) است. در جنگ و تحریم من و 70 میلیون دیگر درگیر می شویم اما با این ترورها خود این "هسته"ای ها و خانواده هاشان درگیر می شوند.
    ای کاش برای همه اینها هم می نوشتی

    http://hojabri.ipower.com/sharif-university-a-historical-review-radio-interview/

    به تاریخ ها دقت کن عالیجناب با بصیرت
    آنان که رفته اند حسینی اند
    آنان که مانده اند باید کاری زینبی کنند وگرنه...از یزیدی بدترند.
    خوشا به سعادتش
    عالی...؛
    سلام. خوب نوشتید. انجام وظیفه کردم و اینجا لینکتون کردم
    https://plus.google.com/u/0/105614798235666785507/posts/Vf6EvZcg1Pp
    شرعاً و اخلاقاً درسته که یه مسلمون رو به مشروب خوردن متهم بکنید؟
  • رضا قربانی
  • همان سالی فارغ‌التحصیل شد که من وارد دانشکده شدم.
    ایران و ایرانی سربلند باد و به دور از خشونت.
    خدایا به فریادمان رس
    عالیجناب جان
    بعد اونایی که راجبه کشته شدن اونای دیگه سکوت کردن ما هم همین جوری می تونیم فوش بارون شون کنیم؟
    با تشکر
    دیگر وقتش نیست بیدار شویم؟؟

    اگر با آمدن آفتاب بیدار شویم، نمازمان قضاست...

    به کجا برم سری را که نکرده ام فدایت..؟؟؟
  • خرچنگ زاده
  • برای کودک این شهید هم امسال پیام نوروزی می فرستی آقای اوباما؟
  • سید محمد
  • عالیجناب بزار هرکی زیر علم خودش سینه بزنه
    خانم فیلادلفیا. خانم پنسیلوانیا. رذل ها.آقای فردوسی پور.آقای علی دایی و ... چه به ما
    مادلمون به اربابمون خوشه!!
  • بنده خدا
  • عالی بود...
    احسنت