سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

مرا کیفیت چشم تو کافیست ..

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۸ ب.ظ

"گفتند بگو مالک برگردد. اینقدر اصرار کردند که حضرت به مالک فرمود دست از جنگ بردارد. مالک پیغام داد عنقریب است که کار تمام بشود، بگذار جنگ را ادامه بدهیم. اینها گفتند مالک کافر شده است، اگر مالک برنگردد تو را می‏کشیم. چندین هزار مرد با شمشیرهای کشیده بالای سر علی ایستاده بودند که یا باید مالک برگردد یا تو را می‏کشیم. حالا ببینید جمود، بی فکری، خشک‌مغزی چه می‌‏کند..!! چه جور کار خودش را در آنجا کرد که حضرت به مالک پیغام داد اگر می‏خواهی مرا زنده ببینی، برگرد... جنگ متارکه شد.... "

اسلام و مقتضیات زمان... مرتضی مطهری*

 

.

.

*: هرگونه شباهت اسمی با علی‌ مطهری از آن طنز‌های تلخ ِ روزگار است. 

  • ۹۲/۰۳/۲۴
  • وی بی

نظرات  (۵)

شاید این انتخاب بتواند چشم آدمهایی که دم از اصلاح مملکت اسلامی را می زنند باز کند،ما باید بیشتر با واقعیت ایران و تفکرات مردمش آشنا شویم تا بتوانیم هدایت را بهتر به دست بگیریم،این طور روی کار آمدن ها(آمدن جناب جلیلی و امثال او)،تنها به تخریب شخصیتی شان منجر می شود،ایرانی ها بسیار بسیار تغییر کرده اند برای پایبند نگه داشتنشان به انقلاب و حتی در بعضی مواضع دینشان،باید مسیر دیگری را انتخاب کرد...
چقدر از چشم های مصطفی خجالت میکشم..
تلخندک ...
به دوستان می گویم فردا نوبت ماست بگوییم "رای ما رو پس بدین.." !?
بصیرتت کشته منو وحید جان! میبینم که کاندید اصلح با بصیرت ها 10% رای هم نداره آخرش،هیچ کس جز امثال شما و جناب محمود نمیتونست کاری کنه که همچین شکست سختی به اصولگرا ها تحمیل بشه و تا این حد هاشمی و خاتمی دوباره محبوب بشن.متاسفم که عادت کردی همه چی رو سیاه و سفید ببینی و به خودت اجازه میدی هر جور توهینی رو که به نظرت میاد نشر بدی،خوشحالم که با وبلاگت آشنا نبودم و کاش آشنام هم نمیکردی.سرتو از زیر برف بیار بیرون اخوی! والله به جز رجانیوز و بی باک نیوز سایت های دیگه ای هم هستن.

* به نظرم باید مینوشتی هرگونه شباهت اسمی و.ب با م.ب بزرگ و گرانقدر از آن طنزهای تلخ روزگار است. 
پاسخ:
:)
:)