سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

حواست هست چقدر امسال از گذشته شکسته ترم

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ب.ظ

مواسات یک جور همدردی است.
یک نوع همراهی.
مثل کسی بودن. عین کسی بودن.
.
.
.

در راه از عراقی‌ها که می‌پرسیدم که

چرا اینطور با زن و بچه‌ی کوچک می‌آیند پیاده‌روی اربعین،

اکثرا این تکه کلام از جملاتشان حذف نمی‌شد: لمواساة السیدة زینب

یک دنیا معرفت است توی همین یک جمله.

یعنی ما با شماییم. عین ِ عین شماییم.

پیاده‌روی اربعین برای زینب سلام الله است. ذیل نامش.

  • ۹۷/۰۸/۱۳
  • وی بی

نظرات  (۵)

تمام دلخوشی زندگی من این است
که وقت مرگ بیایی و مرگ شیرین است
مگر نگفتی علی جان فمن یمت یرنی
بیا که وقت وفایت به عهد دیرین است
شهادتین مرا فاطمه تقبل کرد
بیا همه کس و کارم زمان تلقین است
سلام وادی من وادی السلام علی
کجاست وادی امن کسی که مسکین است
کفن کنید مرا رو به قبله حرمش
نجف چه جای قشنگی برای تدفین است
فراق و وصل مرا میکشد به یک میزان
سرم به دامن حیدر به روی بالین است

حسرت می خورم ،از اینکه چرا؟؟؟؟؟؟دور از کربلا کَم گریه کردم

 

کاش بیشتر به روضه رفته بودم،یه یا حسین بیشتر گفته بودم😭😭😭😭😭

 

جانممم امام حسین جانم 

زیارت قبول

سلام.زیارت قبول جناب سجوم.
زیارتتون قبول.
امیدوارم هر سال نصیبتون بشه زیارت اربعین