سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

تهران وجود ندارد

يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸ ق.ظ

سلامَُ لِلذین احبّهم عَبثا

سلام بر کسانی که بیهوده دوستشان داشتیم...

  • ۹۷/۰۳/۰۶
  • وی بی

نظرات  (۳)

  • ابوالفضل سجادی
  • سلام
    خیلی کنجکاوم بدونم شما چه سر گذشتی داشتی؟!
    واقعا از خوندن پست هات لذت بردم
    البته نتونستم براشون نظر بدم چون نظر سنجی غیر فعاله
    اما ای کاش از خودت بیشتر بنویسی.
    من 22 سال دارم و میخوام 30 ساله که شدم آدم شده باشم.اما فعلا که در مسیر سقوطم ! اونم با شیب تند...
    ای کاش تجربیاتت رو به منم بگی
    بعد چهارسال که از اعتکاف تو هیئت هنر میگذره اتفاقی تو دیدار اساتید با رهبری دیدمت ... اونم از تلویزیون  چقدر حالم خوب شد وحید عزیزم.شماره ای ازت نداشتم جز این ادرس. 
    پاسخ:
    سلام. خیلی ممنون ازینکه نوشتی. ان شاء الله دیدار به زودی. در این محرّم پیش رو  مرا در نزد پروردگارت یاد کن. 
    مگه میشه بیهوذه دوست داشت