سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

حالا همه می دانند

شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۰۷ ق.ظ

هیچ دل نمی شود بست به برگشتی که رفتن اش بی هیچ دلیلی بوده. 

  • ۹۵/۱۲/۰۷
  • وی بی

نظرات  (۳)

من میگم اصلا میشه دل بست و امید داشت به کسی که یه بار رفته..کسی که بار اول میره و تو رو با همه اشک و شکستن دل تنها میزاره ..دیگه گمون نکنم کلا بشه بهش امید بست...کسی که  یه بار رفت بار دوم راخت تر میره
هیچ کس بی دلیل نمیره ... احتمالا دلیلش به اندازه کافی برای خودش مهم و تعیین کننده س اما برای قانع کردن دیگران کافی نیست. 
دلیلش رو هر طور شده بفهمید تا بدونید میشه به برگشتش امیدوار بود یا نه. 
وگرنه عمری این سوال " چرا رفت؟ " مدام بین امید و نا امیدی معلق نگهتون میداره...

کی گفته نمیشود ؟ سندش موجوده؟
تجربه ما ثابت کرده میشود بست فقط کمی نخ کش میشود دلتان.

در مورد خودم : می نویسم پس هستم .