سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

س

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ب.ظ

غمگینم.

.

.

.

تو کجایى؟

  • ۹۴/۰۵/۲۳
  • وی بی

نظرات  (۷)

او که باید نزدیک باشد،نزدیک است...
  • واقعیت سوسک زده
  • http://bayanbox.ir/view/5265636130494634700/Child-of-Light-Aurora-s-theme-Flute.mp3
    در فاصله ی بین این دو کامنت به کسی از حال خرابم گفتم.گفت نگران ست. خواستم که تنها دعا کند. مدام تکرار میکنم چرا که آخر چرا ..  کسی هست حال خراب م را خرابتر کند؟
    وحید بی حوصله و غمگین میشی چه میکنی؟
    غمگین چو پاییزم از من بگذر/ شعری غم انگیزم از من بگذر ... 
  • واقعیت سوسک زده
  • تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد
    حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد
    نیست دیگر بخرابات خرابی چون من
    باز خواهی که مرا سیل دمادم ببرد
    حال آن خسته چه باشد که طبیبش بزند
    زخم و بر زخم نمک پاشد و مرهم ببرد
    پاکبازی که تو خواهی نفسی بنوازیش
    نه عجب باشد اگر صرفه ز عالم ببرد
    آنکه بر دامن احسان تواش دسترسی است
    بدهان خاکش اگر نام ز حاتم ببرد...
     عماد خراسانی
  • نفر هفتادوسوم
  • الان که فکر می کنم 
    اصن کلاس داره با این وبلاگ تبادل لینک کردن