سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

راحت باش

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ق.ظ

----
راه‌ها دو گونه اند. یا می‌بَرَند. و یا می‌آوَرَند...

و من میان راه‌هایی رفته‌ام که می‌بَرَند و دیگر نمی‌آوَرَند. 

این به جای آخرین راحت باش.

  • ۹۴/۰۲/۱۵
  • وی بی

نظرات  (۶)

خب چون آهنگش قشنگ بود رفتم دانلودش کنم دیدم مال یه فیلم مزخرفی بود. حالم گرفته شد. از آهنگه هم بدم اومد. چون همه چی به همه چی ربط داره...
پاسخ:
:)
و چه خوب نوشتید: اللهم رب الأرواح الفانیة
ای وای... ای وای
فقط گریه کردم با این موسیقی
بغض فروخورده این روزهام چه راحت شکست
Pleasure of love lasts but a moment, Pain of love lasts a lifetime
Bette Davis
پاسخ:
true.

و من میان راه هایی رفته ام که می برند و دیگر نمی آورند..

بله..

من هم همینطور..

 

موسیقی خیلی عالی و خراب کننده ای بود.

ممکن هست اسمش رو بفرمایید دانلود کنم؟

پاسخ:
Stillness of the mind
ملودی دلشوره و اضطراب! 

راه بی برگشت وجود نداره ، حتی اگه یکطرفه باشه . دور برگردون هست ...