سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

از دیالوگ‌های مرگبار

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۳۹ ق.ظ

{مخاطب خاص داشت روزی. از نامه‌های قدیمی}

ببین {...} ... ‫با سیستم احمدی نژادی نمیشه دوستی کرد.

‫نمیشه همه چیز رو به هم ریخت و بعد گفت‬: ‫پرونده های تو بیشتره‬ ‫یا فلان.‬.

تو متوجه نیستی اما به جای خلاقیت همین پرونده‌ها و دلخوری‌ها هستند که شخصیت تو رو می‌سازند.

‫تو همانطور که سلیقه ات تو انتخاب آدما منظم و دقیق نیست، ذائقه ات تو خوش اومدن از رویدادها و تحلیلت از ماجراها هم منطق خوبی نداره. تو مقصر رو دنبال می‌کنی اما دنبال ماهیت تقصیر نیستی. 

کسی که ماهیت تقصیر رو نمی‌شناسه هیچوقت تشخیص نمیده که مقصر گاهی خودشه. 

‫احمدی نژاد ِ بی پرونده هیچه!

وقتی کسی نیست که سرزنش کنی‬

و خودت رو هم نتونی‬

‫مورد انتقاد قرار بدی‬

تو باختی.‬
... 

همین‬

  • ۹۳/۱۲/۲۲
  • وی بی

نظرات  (۶)

چی گفته...چی شنیده شده!!!...هر کسی از  ظن خود شد یار من...
به نظر من احمدی نژاد های بی پرونده تو دنیای شما زیادن.چون باید گاهی با یه چشم دیگه نگاه کرد تا پرونده ای دید...


به نظر من احمدی نژاد های بی پرونده تو دنیای شما زیادن.چون شاید گاهی با یه چشم دیگه نگاه کرد تا پرونده ای دید...
بی پرونده هیچه
یعنی ک قبلش چی بوده؟
پرونده همون عملکرده؟
هیچ بودن از این منظر خوب هست یا بد؟
شما نمیخواید دست از سر احمدی نژاد بردارید؟؟؟ ای بابااااااا.....
احمدی نژاد بی پرونده هیچه...
احمدی نژاد یه رویکرده که وسط راه مونده...چیزی که همه رو تغییر میده - این راهی که خواه ناخواه نمیشه با آرمانها تطبیقش داد- او رو هم تغییر داده... وگرنه احمدی نژاد سوار بر پرونده ها ظهور نکرد.