سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

راهی که رفتی رو به غروبه ..

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۳۴ ق.ظ

حقیقتش اینه که حواسم اینجا نیست، راستش اصلا اینجا نیست. می‌بینم، می‌شنوم، بو می‌کشم، و چیزهای دیگه، همون حرکاتِ معمولی رو می کنم، ولی دلم یه جای دیگه ست، دلم اصلا اینجا نیست!...

همه‌ی افتادگان.. ساموئل بکت

.

.

 

  • ۹۳/۰۶/۳۰
  • وی بی

نظرات  (۵)

  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • هرگز حدیثـــِ حاضر و غایبـــ شنیده ای؟
    من در میانِ جمع و دلم جایِ دیگریستـــــ


    پ ن:حالِ من بود کپی کردم حلاب بفرمایید شما و نویسنده اش
    سلام


    سبک نوشتاری شما چیست؟


    پاسخ:
    ؟
  • واقعیت سوسک زده
  • سلام
    ببخشید در وبلاگ " به خیالی " در آخرین پست فایل سخنرانی پیوست شده می خواستم نام سخنران را  لطف بفرمایید ...
    سلام

    این وبلاگ دسته بندی مطالب ندارد؟(به شکل مناسبی)
    مثلا همین پست خار مغیلان، اگر طوری باشد که با کلیک کردن به روی آن بتوان همه مطالب را آورد به شکل مناسب تری درخواهد آمد.
    دل ام اصلاً اینجا نیست!
    اصلا..