سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

آب را با امام نسبتی ست .. 

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۲ ب.ظ

توی جیبم دعا می گذارم..و سوره ی یس ..زیارت جامعه و زیارت عاشورا.
رفته بودیم کنار اقیانوس..
همه شان افتاد توی آب..
موج فقط یکی را برگرداند
زیارت عاشورا را ..

حالا دارم به حکمتش فکر می کنم ..  

 پ.ن: با وضو کلیک کنید. اینجا کسی بسیار گریسته است.

  

  • ۹۲/۰۷/۱۸
  • وی بی

نظرات  (۸)

عالی. این مداحی تقدیم به شما:

http://www.youtube.com/watch?v=KyF3Dthrjm4&feature=player_detailpage#t=929

متن:
نهر الفرات الیوم منک خجلان من کبدک یتعذر
رود فرات امروز از تو سخت شرمنده است و خجالت زده از جگر سوخته ات عذر خواهی می کند

خلوک یمه بلا غسل و لا اکفان مغسل بدم المنحر
تورا در کنار آن بدون غسل و کفن گذاردند با خون گلویت غسل داده شدی

ناحت علیک ظفاف الفرات دمع و موج جاریات و انت فی الفلوات
ساحل فرات برای تو ناله زد اشک و موج جاریست و تو در بیابان هایی

یا علی
پاسخ:
سلام برادر.. عالی.
اشک کم میاره...................

 زیارت عاشورا، نماد روز عاشورا و عاشوراییان است همان طور که عاشورائیان آبی ننوشیدند  آب هم زیارت عاشورا را ننوشید و با خود نبرد. شاید حکمتش اینجا باشد.
التماس دعا

این دعا بر می گردد همان گونه که منتقم روز عاشورا بر میگردد..
یا حسین

شاید هم حیا کرد که آبی بخورد...
شاید هم زیارت عاشورا حیا کرد که آبی بخورد...
  • فدایی رهبر
  • السلام علی الخد التریب
    السلام علی الشیب الخضیب

    الا یا اهل العالم ان جدی الحسین قتلوه عطشانا ...