سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

الحمدلله علی حلمه بعد علمه ..

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹ ق.ظ

الحمدلله علی حلمه بعد علمه.. ببین چه قدر کلمات این دعا دقیق هستند .. چه مفهوم درستی است .. ما انسان ها در همین علوم نسبی و اکثراً جعلی ِ خودمان وقتی علم به ندانستن طرف مقابل پیدا می کنیم صبر و شکیبایی‌مان را از دست می دهیم.. و واکنش مان معمولاً یا دوره کردن و تهدید است .. و یا گذشتن و تحقیر..

اما در ساحت علم ازلی خداوند متعال ما چیزی نیستیم.. صفر ِ صفریم .. و وقتی از روی جهل مرتکب گناه می شویم خداوند به جهل و صفر بودن ما علم دارد.. اما گذشت دارد.. صبر دارد.. بخشش دارد.. الحمدلله علی حلمه بعد علمه .. عالی است این.

  • ۹۲/۰۵/۲۳
  • وی بی

نظرات  (۷)

و الحمد لله علی عفوه بعد قدرته . . . 

اگر اشتباه نکنم فرازی از دعای افتتاح هستش
زنده باشی که پست خیلی قشنگی گذاشتی

به وبلاگ من هم سر بزن
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
یا علی مددی
پاسخ:
سلام علیکم. ممنون از دعای خیرتون. در پناه حق. 

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما 




وعد بحلمک على جهلى...
سلام

اگر اجازه بدین لینکتون کنم؟
خیلی پرمغز بود.

من به این نکته خیلی نیاز داشتم. ممنون
تحلیل و تذکر زیبایی ست...
  • حلما سادات
  • جالبه..با اینکه بارها این فراز رو خوندم اما اینطور دقیق نشده بودم به مفهومش..

    اجرتون با خدا..