سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

به حلاوت بخورم زهر که شاهد ساقی ست ..

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ق.ظ

حالا بیشتر از هر چیز دیگری سخنان چهار سال پیش آقای احمدی‌نژاد در "محوریت آقای هاشمی" درستی‌اش ثابت می‌شود. صحبت‌هایی که بارها تکذیب شد اما امروز با نامه‌ی خاتمی و هاشمی و اعلام حمایت‌شان از آقای روحانی کاملاً تأیید شد. این‌ها برای همیشه در حافظه‌ی تاریخ ثبت می‌شود .. 

..

روزهای سرنوشت‌سازی است. برای مردم کوچه‌ خیابان دلم می‌سوزد.. آن‌ها که سهم‌شان از قدرت همین هیجانات سیاسی دو سه هفته‌ای قبل از انتخابات هست.. برای آن‌ها که آنور خط خمپاره می‌خورند و اینور خط حق‌شان را می‌خورند.. با سالوس و فریب.. دلم می‌گیرد.. با خودم می‌گویم باشد اندر پرده بازی‌های پنهان غم مخور.. اما حیف.. دلم می‌خواست کسی بود که بیاید توی دوربین صدا و سیمای لعنتی نگاه کند اما این‌ها را برای مردم بگوید.. فحش بخورد.. نفس‌ش را به سختی چاق کند. اما بایستد.. این‌ها را توضیح دهد.. بگوید چه کسانی سهم‌شان از جنگ بیست و پنج کیلومتر پشت خط بود همیشه.. اما همیشه‌ی سی سال گذشته را از بیست و پنج سانتی‌متری لنز دوربین تکان نمی‌خوردند..

.

.

دلم بیشتر می‌گیرد.. وقتی می‌دانم که نگاه امام عصر -ارواحنا لتراب مقدمه الفداء- اینطور به آینده است.. و دوستان ما می‌آیند می‌نویسند که برایشان کاملاً مسلم نیست که فلان چیز هفتاد درصد باطل است یا هشتاد درصد. دلم می‌گیرد از خیلی چیزها که نگفتنش اینجا بهتر.. اما اینجا را آدم‌هایی می‌خوانند که می‌دانند چه می‌گویم.. باز با خودم می‌گویم دل قوی دار که بنیاد بقا محکم از اوست .... و همین یک بیت. تا نیمه شب لعنتی در ذهنم می‌پیچد..

..

خدایا تو شاهد باش.. ما آنچه از دست‌مان بر می‌آمد کردیم.. خدایا تو شاهد باش که سعی کردیم جز به حق نگوییم.. سعی کردیم صریح و صادق باشیم.. خدایا تو شاهد باش که ما اطمینان را فقط از تو طلب کردیم.. و نگاهی کردیم به دست‌های مولای‌مان..

سید ما .. مولای ما .. دعا کن برای ما ..

والسلام.

  • ۹۲/۰۳/۲۲
  • وی بی

نظرات  (۴)

... و من یتوکل علی الله فان الله عزیز حکیم.
سلام
من که منظور نوشته هتان را درست درک نکردم
"ما آنچه از دست‌مان بر می‌آمد گفتیم"؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.. بگوید چه کسانی سهم‌شان از جنگ بیست و پنج کیلومتر پشت خط بود همیشه.. اما همیشه‌ی سی سال گذشته را از بیست و پنج سانتی‌متری لنز دوربین تکان نمی‌خوردند

خیلی ها توی دلشان توی جنگ تکان نخورد
دشت می رفتن، تپه می رفتن، کودکی می کردند، ....................
باز هم بنویسید هنوز زمان داریم ممنون می شیم


باشد اندر پرده بازی های پنهان غم مخور.. با اشک..

و نگاهی کردیم به دست های عزیز ِ مولایمان ..

.

.

 

دل قوی دار که بنیاد بقا مجکم از اوست ..

دل قوی دار ...