سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

ما این راه را ادامه خواهیم داد..

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

مستند آقای جلیلی تبلیغاتی نبود. از جنس رقابت هم نبود. از جنس انتخاب هم نبود حتی...

.

عهدی بود با خدا... رهبری... مردم... و انقلاب... عهدی از جنس پیمان‌های جانبازی.. از جنس زَرعٍ أَخرَجَ شَطأَهُ فَآزَرَهُ فَاستَغلَظَ فَاستَوىٰ عَلىٰ سوقِهِ یُعجِبُ الزُّرّاعَ لِیَغیظَ بِهِمُ الکُفّارَ .. 

  • ۹۲/۰۳/۱۳
  • وی بی

نظرات  (۷)

نگرانی ام را تبدیل میکنم به نگرانی همراهی افراد فرهیخته با این دولت.
لااقل در قسمت برخوردها و برنامه های اقتصادی و فرهنگی و سیاست خارجه، فهم مبانی ای که رهبر تبیین میکنند بعلاوه نحوه برخورد، به اصلح بودن آقای جلیلی میشود رسید به گمانم...

ولی این نگرانی که طرح شد جای تامل جدی دارد، و شاید بیشتر آزمایش بصیرت سیاسی برای مردم باشد.(البته این جمله نظر اولیه ای است که دفاعیات اولیه ای هم دارد نه بیشتر)
همه مزیت هایی که در برنامه کاندیداها بود واقعاً بحث های ارزشمتدی برای جمهوری اسلامی است. خلاقیت های دیپلماسی خارجی آقای ولایتی، بحث های مشارکتی آقای رضایی که بیشتر در قالب اقتصادی ارائه دادند، بحث موتور اجرایی بودن آقای قالیباف که میشود خیلی جاها خلا ش را دید، بحث های ظرفیت "آزادی" قانون اساسی آقای عارف و رضایی که کار کردن های دقیق و جدی میطلبد که با آسیب های گذشته مواجه نشویم و این بسته بودن چند سال اخیر را هم نداشته باشیم.
و مهمتر از همه بحث مدل ریاست جمهوری آقای جلیلی که ارزشمندترین حرف است به نظر من در این فضا...
کاش با خوابیدن تب و تاب انتخابات هر کسی این بحث های خوب و مفید برای جمهوری اسلامی را با قوت تمام پیگیری کند و تلاش کند که در حد ممکن گسترده شود.

امیدوارم توفیق برترین نعمات را داشته باشیم
رهبر:
 هر کسی در خود صلاحیتی احساس می کند و کار اجرایی بلد است، می آید و خود را در معرض انتخاب مردم می گذارد. اداره ی مملکت و کار اجرایی، کار کوچکی نیست. کار های بزرگ و بارهای سنگینی بر دوش مجریان سطوح بالاست. ممکن است کسانی که در سطوح دیگری کار میکنند. ابعاد این سنگینی را هم بعضا تشخیص ندهند که چه قدر این بار سنگین است. آن کسانی که وارد میدان می شوند باید کسانی باشند که در خود توانایی کشیدن این بار را بیابند. (19/10/91)


عده ی زیادی برای این مسئله اطمینان و قوت قلب میخواهند.
احمدی نژاد مدیر اجرایی بود..ادعای اجرا داشت..برای همین
نیروهای متخصص رو قلع و قمع کرد..
یعنی نگاه کنید به کابینه ببینید چند نفر آدم متخصص در جای
خودشون قرار گرفته اند.

به نظر من رئیس جمهور نباید مدیر اجرایی باشه..
بلکه باید متخصص در مشاوره گرفتن در تصمیم گیری از 
نیروهای متخصص باشه..مسائل رو بفهمه و بر مبنای نظر متخصصین
نظر بده..

گفتمان انقلاب اسلامی یعنی تمام نامزدهای ریاست جمهوری.
هرکس به هر کدوم از نامزدهای محترم رای بده
به گفتمان انقلاب اسلامی رای داده.

پاسخ:
عالى
خیلی دلم می خواهد به او رای بدهم! شاید تنها کسی باشد میان این هشت نفر که رعایت تقوا را کرده باشد. اما یک سوالی ذهنم را درگیر کرده. جلیلی با گفتمان انقلاب اسلامی به این شکل(مشابه احمدی نژاد 8 سال پیش) اگر به صحنه بیاید و در کار اجرایی قوی ظاهر نشود و یا سیاست های اقتصادی اش زمین بخورد، چه بلایی بر سر گفتمان انقلاب اسلامی خواهد آمد؟!
هرچند اعتقادی ندارم که لزوما وعده های سایر نامزدها هم قابلیت اجرایی شدن را داشته باشند.

ما هم بعد از دیدن مستندشان تصمیممان قطعی شد تا آخر همینجا بایستیم  خصوصا که رهبر معظم در سخنرانی شون در حرم امام به نامزدها توصیه کردند طوری وعده ندهند که وقتی از عهده بر نیامدند مجبور شوند تقصیر این و آن بیندازند و ایشان با ندادن وعده های خیالی مصداق این توصیه رهبری هستند

خدا نگذره از کسانی که سعی می کنند با تشبیه ایشون به احمدی نژاد و مشایی تخریبشون کنند

یعنی ببین منو .. آفرین! :دی

یک ذره خودنمایی نداشته تا اینجا
هیچ وعده ی انتخاباتی دهن پر کن نداده
از جلوه های ویژه استفاده نکرده..

یعنی اگه رای بیاره چه شود واقعا..