سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

و أنت المدعوّ للمهمات

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۴۴ ب.ظ

گفتم برای کار مهمی است. همین است که زود آمدم این‌جا.. گفت نتیجه‌اش بد است، استخاره نمی‌خواهد. عجله داشتن. بی‌وقت بودن. نشانه‌های بدی ست. گفتم شما لطفاً کمک‌ام کن. کار مهمی دارم. حالم خوب نیست. قرآن را باز کرد:

قَالَ سَآوِی إِلَىٰ جَبَلٍ یَعْصِمُنِی مِنَ الْمَاءِ ۚ قَالَ لَا عَاصِمَ الْیَوْمَ مِنْ أَمْرِ‌ اللَّـهِ إِلَّا مَن رَّ‌حِمَ ۚ وَحَالَ بَیْنَهُمَا الْمَوْجُ فَکَانَ مِنَ الْمُغْرَ‌قِینَ

گفت: "به‌زودی به کوهی پناه می‌برم تا مرا از آب حفظ کند!" نوح گفت: "امروز هیچ نگهداری در برابر فرمان خدا نیست؛ مگر آن کس را که او رحم کند!" در این هنگام، موج در میان آن دو حایل شد؛ و او در زمره غرق‌شدگان قرار گرفت!

.

.

.

گفت اشتباه کردم، بد نیست. هولناک است.

یا اله العاصین.

  • ۹۲/۰۳/۰۲
  • وی بی