سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

یا زیارت یا شهادت

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷ ب.ظ

" آن کشاورز مهربان سِمیرمی که چهار پسر و سه دختر داشت، خود را سرباز امام زمان (علیه السلام) می‌دانست و می‌گفت: «یا زیارت یا شهادت.» یا زیارت یا شهادت، به گفته‌ی او، تفسیر این آیه‌ی مبارکه بود که قل هل تربصون بنا ا‌لا احد‌ی الحسنیین؟"
سربازان امام زمان.. مرتضی آوینی..


  • ۹۲/۰۱/۲۰
  • وی بی

نظرات  (۲)

سربازان امام زمان اهل ولایت و اطاعت هستند و سر به فرمان سپرده‌اند. پیام مهم فرمانده کل قوا به غیورمردان جبهه‌ی اسلام: «به تمام رزمندگان و آقای صیاد و آقای محسن رضایی بگویید که امروز واقعاً جنگ بین اسلام و کفر است. با تمام قوا بایستید و به هیچ عنوان سستی به خود راه ندهید. ما تا آخرین قطره‌ی خون خود می‌ایستیم؛ شما هم با تمام توان بایستید.»

سرباز امام زمان اهل ولایت و اطاعت است و سر به فرمان دارد و می‌داند که اگر از مرگ نترسد، دیگر شیطان و جنود او را تسلطی نیست و هیچ قدرتی نمی‌تواند او را از صراط حق باز دارد.

دشمن با اینکه بارها تجربه کرده است که با آهن نمی‌تواند بر ایمان ما غلبه کند، اما چاره‌ای ندارد جز اینکه از همین طریق عمل کند. او می‌خواهد ما را بترساند. خوب این معنا را دریافته است که اگر ما بترسیم، دیگر از ایمانمان کاری ساخته نیست. اما سربازان امام‌ زمان از هیچ چیز جز گناهان خویش نمی‌ترسند. راست می‌گفت آن برادرِ عزیزی که دیده‌بانی می‌کرد: «اگر انسان از مرگ نترسد دیگر دشمن را بر او تسلطی نیست.»
و الذین ءامنوا اشدّ حبّا لله ...