سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

در خورد فیل

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۱، ۱۰:۳۵ ق.ظ
ما باید سعی کنیم پدیده ها را و آدم ها را صفر و یک نبینیم. ما زیاد کلا اشتباه می کنیم در این موارد. یا فقط می توانیم از کسی بد بگوییم یا فقط مدح اش کنیم. یعنی ندیدم که مثلا کسی در حین فحاشی به کسی بگوید ولی مثلا آدم پاک دستی است. یا آدم راست گویی ست. همین است که قضاوت مان در مورد افراد و آینده به دفترچه ی خاطرات تبدیل می شود. یک روز مساعد است. یک روز نیست. گاهی زیادی عاشقانه است. و گاهی خراب و .. این طوری نمی شود که به امور مملکتی نگاه کرد.

.

.

من هیچ وقت احمدی نژادی نبودم. یعنی آن موقعی هم که یک عده با سلام و صلوات به ایشان رای دادند من با سلام و صلوات به کس دیگری رای دادم. و به همین دلیل هیچ وقت نمی شود که از احمدی نژاد توبه کنم. چون هیچ وقت به او قسم نخورده ام. ..

این هایی که می آیند مقاله می نویسند که من توبه کرده ام یا می کنم از احمدی نژاد. یا فلان. این ها احتمالا آدم های خوبی هستند. اما حرف بی خاصیت می زنند.


احمدی نژاد نمره اش بیست نیست. حتی نمره ی دولت دهم به مراتب کمتر از دولت نهم هست. اما دولت احمدی نژاد با اختلاف بهترین دولت جمهوری اسلامی تا به حال بوده ست. خود آقای رئیس جمهور از لحاظ پاک دستی و مواضع اصولی تقریبا در ذهن بیشتر مردم بی خطاست و این موهبت بسیار بزرگی ست. و نباید این را فراموش کرد.

  • ۹۱/۰۱/۰۸
  • وی بی

نظرات  (۱)

آدم ها صفر و یک نیستند ولی آدمهای نزدیک صفر نسبت به آدمهای نزدیک یک در مقامهای بالاتری نشسته اند و با سلام و صلوات مملکت را اداره می کنند. مصداقهایش زیاد است ولی همین یک بس که در این سیستم بود که 3000 میلیارد تومان اختلاس بوجود آمد.
احمدی نژاد شاید ساده زیست باشد (البته اگر ساده زیستی سفر به آمریکا با اهل و عیال و پسر خاله و دختر عمه و با پول بیت المال باشد که فبها) اما چپ و راستش و بقیه دوستانش به فساد سیاسی و مالی شهره اند. یک نگاهی به سایت الف بیندازی مشخص می شود. اگر احمدی نژاد فساد را می داند که خود مفسد است و اگر نمی داند پس احمق و فاسد پرور است که خود به طریق اولی مفسد است. پس پاک دست هم نباشد.
احمدی نژاد اصلا هم آدم اصولگرایی نیست. قهر 10 روزه، انتصاب مرتضوی، مقابله با نامه رهبری در قبال مشایی، این ها اگر مواضع اصولی هستند که وای بر این اصول. البته شاید اصول این است که خودم بیایم بگویم دولت من پاک ترین دولت تاریخ ایران است. :دی
احمدی نژاد شاید بدترین حاکم و رئیس جمهور تاریخ ایران نباشد ولی مطمئنا با اختلاف بدترین دولت تاریخ ایران پس از انقلاب بوده است. حتی بنی صدر هم خیانت هایش انقدر جلو نیامد و جلویش گرفته شد ولی این آقا به قول حاج محسن ماشین انقلاب را دارد به ته دره می برد و برخی دلایلش هم در بالا ذکر شده است.
یادمان باشد احمدی نژاد، اکنون هاشمی دیگری است و اللهم اشغل الظالمین بالظالمین...