سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

مرا کیفیت چشم تو کافیست!

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۰۲ ق.ظ
خیلی جای تان خالی است حاج آقا. چند شب پیش خانم تان و فرزندتان را دیدم که شاد بودند که دارند برای همیشه ازینجا می روند.. دلم سوخت. برای خودم.. 

.

.

خیلی دلم برای تان تنگ است. کاش بودید و من می آمدم مسجد صبح جمعه و با هم دعا می خواندیم باز. یعنی شما می رفتید می نشستید در محراب. و من می آمدم می نشستم ردیف اول. و شما تا آخر دعا پشت سرتان را نگاه نمی کردید. و خانم صفایی از مدیریت ساختمان آن پایین ما را نگاه می کرد و نمی فهمید و شب که می شد دوباره می آمدم می گفتم سلام مجدد و شما می خندیدید و مصافحه می کردیم..

خیلی جای تان خالی است اینجا. صدای گرمتان موقع دعا.. اشک های تان بعد از نماز.. دلم خیلی برای تان تنگ است.. خیلی. برای مان دعا کنید.. 

به امید دی دار ان شاء الله به زودی. 

.

.

خدایا.. ما را با دوستان ت آشنا کن. .. 

رب اغفرلی و لوالدی و للمومنین یوم یقوم الحساب

  • ۹۱/۰۱/۰۶
  • وی بی