سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

در خورد فیل

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۱، ۰۸:۵۳ ق.ظ
چندماه پیش بود که در ضیافت شامی به یک آمریکایی صهیونیست که حرف ناپسندی زد تندی کردم.. و یکباره صحنه ی دوستی ها و خوش و بش ها به یک جنگ کلامی مبدل شد.. چند نفری که کنارم نشسته بودند جا خوردند.. اما من این اتحاد پنهان صهیونیستی دیگر مدت هاست که فریب ام نمی دهد. .. .

یهودی های آمریکایی به طور قطع و به احتمال بالای نود درصد همه صهیونیست هستند. و این حقیقتی است که کتمان اش می کنند. ولی اینطوری ست. همه شان با هم روابط پنهان دارند. همه شان به اسرائیل به عنوان سرزمین مقدس و مأمن انتهایی بشر می نگرند.. و خیلی محکم به رسوم شان و عقایدشان پای بندند.. حتی اگر به احکام دین شان پای بند نباشند به این ها اعتقاد دارند..

.

.

.

شماها که می روید گروه درست می کنید که "ما عاشق مردم اسرائیل هستیم" .. شماها اصلا فهم درستی ندارید. شما اشتباهی هستید!... شما اصلا با چند نفر صهیونیست مکالمه کرده اید؟.. من شرط می بندم که اصلا حوصله نداشته اید بنشینید با این ها صحبت کنید ببینید چه مرگ شان هست!... این ها از همه ی ما واقعا متنفرند... این یک حقیقتی است.. اگر دست شان برسد به هیچ کدام مان رحم نمی کنند. این ها برای آن هویت آریایی شما تره هم خرد نمی کنند. آن داستان افسانه ای کوروش و داریوش شما هم فقط مصرف داخلی دارد.. این ها ایران را به همان چشمی می بینند که فیلم سیصد را ساخته اند و مطمئن هستند که مردم ایران در آینده جزء دشمنان اصلی شان خواهند بود.. .

.

مطالب گفتنی اینجا زیاد است. اگر خواستی برای ام بنویس تا بیشتر از پشت این قضایا برای ات بگویم. اما تو رو خدا ننویس که ما دوست مردم اسرائیل هستیم.. اینها از شما نفرت دارند.. شما نمی دانید.. نمی فهمید.. ما ایرانی ها قلب مان را ترحم نرم می کند.. این طوری هستیم.. کسی به مان به دروغ هم بگوید از ما خوش اش می آید بی اختیار نرم می شود دل مان.. اما این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست...!!..

صهیونیسم به شدت از انقلاب اسلامی ایران و از مردم ایران به عنوان پرچمدار اصلی اسلام و قیام آخر می ترسد.. و این با قربان صدقه حل نمی شود... ما باید دل های مان را به یاد خدا قوی کنیم .. و خود را برای لحظات جدی و جدید آینده آماده کنیم.

  • ۹۱/۰۱/۰۳
  • وی بی

نظرات  (۳)

بگو برادر از این پشت پرده ها...راستی مگه چی گفت که بهش تندی کردی؟
جانا سخن از زبان ما میگویی...
یک زمانی معلمی داشتم که یهودی بود .این را بعد از اینکه شاگردش شدم پدرم دانسته بودند . و البته دم از اسلام می زد و خودش را مقلد آقای منتظری می دانست و تکه کلام های عربی بسیار داشت و بسیار لطیف از انسانیت سخن می گفت و بسیار قومیت و هوش و استعدادش را ماورایی و دور از دسترس نشان می داد. خیلی هم ظریف دست می گذاشت روی تعصبات مذهبی بچه مسلمان ها ..
باور کنید ترسیدم بچه های کلاس بدانند یهودیست و بغضشان نسبت به صهیونیسم کم شود .