سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

در خورد فیل

پنجشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۰، ۰۴:۱۹ ق.ظ
من فردا تهران نیستم.. جایی هستم که نمی توانم رای بدهم.. اما تو به جای من هم بنویس.. اگر لیست ات پُر نیست و آدم های زیر در آن نیستند آن ها را اضافه کن..


1- غلامعلی حداد عادل

2- سید محمدحسن ابوترابی

3- حسین مظفر

4- علیرضا مرندی

5- مهرداد بذرپاش

6- روح الله حسینیان

7- مرتضی آقاتهرانی

8- علی مطهری


حق.

  • ۹۰/۱۲/۱۱
  • وی بی

نظرات  (۶)

سلام
البته ایشون اصلا اینطور صحبت نکردن

و مضمون صحبتشون به این صراحت راجع به استبداد نبود. .
من صداشونو دارم

میشه دقیقا همونطور که نویسنده راجبشون نوشتن برداشت کرد از حرفاشون

البته من این برداشت و کردم که ایشون ولایت رو قلبی ندارن
ولایتشون عقلی محضه ،فلسفه بافی
در هر صورت ممکنه که من اشتباه کنم
شما بهتر میشناسینشون
من نقل قول های متفاوت ازیشان شنیده ام. روایت ایشان از استبداد سطحی و عوام زده است. و اگر این حرف ها را زده باشند اشتباه بزرگ دیگری کرده اند. که ان شاء الله جبران کنند.
@ح.ع
چه جالب شما اونجا بودین؟

این سوالو من ازش پرسیدم. .
نه علی مطهری تو دانشگاه الزهزا حرف هایی راجب ولایت فقیه زد به این مضمون که ولایت یعنی استبداد و ولی یعنی مستبد فقط ولی فقیه ما مستبد عادل است .....
چرا مهرداد بذر پاش؟
چرا علی مطهری؟ با توجه به همان حرف ها...


سلاااااااااااام

تبلیغ!.........تبلیغ!............... تو روز روشن!!!!!!!!!
جلو چشم........