سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

در خورد فیل

يكشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۰، ۰۴:۴۵ ق.ظ
داداش صدرا... چندشب پیش خواب دیدم که توی مسجدالنبی داری نماز می خونی.. دنبال مهر می گشتم.. اومدم پرسیدم که جای مهر کجاست.. پیشونی ت رو نشون دادی.. گفتی اینجاست... اینجا...

.

.

گوشه گوشه ی حرم رو بلد بودی. گفتم مگه قرار نبود تا آل سعود اینجاست اینجا نیایم. مگه قرار نبود که اگه از صدام گذشتیم و قطعنامه ی لعنتی پانصد و نود و هشت ُ پذیرفتیم از آل سعود نگذریم؟ پس چه طوری اومدیم اینجا..

.

.

با هم سلام دادیم.. السلام علیک یا رسول الله.. ادرکنا یا رسول الله.. و بعد رو به بقیع خواندیم.. السلام علیک یا حسن بن علی.. ایها الامام الکریم... ارشدنا یا امام المجتبی...

...

.

دلم روشن است که روزهای آینده روزهای خوبی است. ان شاء الله.




طلع البدر علینا من ثنیات الوداع

وجب الشکر علینا ما دعا لله داع

ایها المبعوث فینا جئت بالامر المطاع

جئت شرفت المدینه مرحبا یا خیر داع .. 


http://www.4shared.com/mp3/arcdjLBq/Tala_Al_Badru_Alayna_By__Sheik.html


  • ۹۰/۱۱/۰۲
  • وی بی