سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

در خورد فیل

جمعه, ۱۶ دی ۱۳۹۰، ۰۵:۵۱ ق.ظ
راستش این است که من هیچ حقیقتی ندیدم در این جماعت غیرمذهبی روشنفکرنما. شده که - بیشتر از روی کنجکاوی- به مباحثه دعوت شان کرده ام و گاهی که آمده اند ده دقیقه نشده به خودشان باخته اند. اسلام و انقلاب قدرتی دارند که برای قوی بودن مقابل شان باید خیلی قوی باشی. اینکه می بینی اپوزسیون خارج از کشور هر اندازه آدم های موجهی باشند از کارگردان و نویسنده و بازیگر و حتی وزیر فرهنگ مزلف سابق گرفته پس از مدتی روی می آورند به خزعبلات علت ش همین است. ..


.

راستی امروز در جمعی بودم. پشت سر شما حرف می زدند. می گفتند درخواست پناهنده گی کرده اید. هزار تهمت ناجور دیگر می زدند. بغض کردم.

.

 ما مظلومان همیشه ی تاریخیم حاج آقا. اما بعد از انقلاب شد که یاد گرفتیم که هم مظلوم باشیم و هم پیروز. و این مهمترین شعاری ست که امام یادمان داد. من دلم برایتان بی نهایت تنگ است. و البته دلم روشن است که روزهای آینده روزهای خوبی است. 

.. 

السلام علیک یا میثاق الله الذی اخذه و وکده. 

السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه. 

  • ۹۰/۱۰/۱۶
  • وی بی