سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

در خورد فیل

دوشنبه, ۵ دی ۱۳۹۰، ۰۶:۲۵ ب.ظ
گفتم الف.. او گفت الف.

گفتم با. گفتا پس ِ با؟

گفتم تا.

گفتا تا.

تا.

.


..


هر کس به تو کرد روی، دل باخت تو را

هر کس که مرا بدید، بشناخت تو را

آنی که نشاندمش سخن ها در گوش

دیدم که ز دور خنده زد بر غم ما!

بنشست، چنان که ماه بنشسته بر آب

برخاست.. چنان که عکس مه تاب در آب 

..

القصه به هجران درازم بنهاد

تا جلوه ی روی او بجویم به هر آب .. 

تا جلوه ی روی او بجویم به هر آب ..

تا جلوه ی روی او بجویم به هر آب ..

.

.

.



  • ۹۰/۱۰/۰۵
  • وی بی

نظرات  (۲)

  • فرقی نداره
  • این شعر از کی بود؟

    این چیزها و پستهای خیلی قبل تر ات رو که مینویسی هی یادم میفته به آهنگی که خیلی وقت پیش روی عالی جناب بود به گمانم که گذاشته بودی؛

    I feel i know u, i don't know how, i don't know why