سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

در خورد فیل

جمعه, ۱۱ آذر ۱۳۹۰، ۱۰:۵۵ ب.ظ
حالا همه می دانند که آنچه می دیدید در کشورهای عربی منطقه به حق بیداری اسلامی بود.

 نه خزعبلات شما که یکی را دست بند سبز دادید وسط التحریر و بعد در بی بی سی تان زدید که از جنبش بی سر و ته شما شروع شد این حرکت -آقای بهنود نام ببرم؟-، نه پارازیت های بی سر و ته، و نه حرف های کژدار اهالی با سیاست خیابان پاستور، هیچ کدام نزدیک واقعیت نبود. 

http://www.cnn.com/2011/12/03/world/africa/egypt-elections/index.html?hpt=hp_t2


مردم منطقه از تحقیر اسلام سرخورده اند. و احتمالا آمریکا و انگلیس، فتنه ی ده سال گذشته شان را با چند برابر ضرر به حساب آبروی کشورهای اسلامی واریز کنند. 

  • ۹۰/۰۹/۱۱
  • وی بی

نظرات  (۲)

ادم به خواب رفته رو میشه بیدار کرد اما کسی رو که خودش رو به خواب زده نه...
1_ در پاسختان چیزی در مورد بن لادن نگفتید. آیا او هم با کفش نماز میخواند؟ و قذافی هم؟ یا شاید هم او را مسلمانی واقعی میدانید.
2_ ایران یک بار با یک کشور مسلمان (عراق) با تعداد زیادی شیعه جنگیده. یک بار دیگر هم تا پای جنگ با یک کشور مسلمان دیگر (افغانستان) پیش رفته. امروز هم با یک کشور مسلمان دیگر (ترکیه) رقابت منطقه ای دارد. اخوان المسلمین که شما سنگش را به سینه میزنی برای شما تره هم خرد نمیکند. به صراحت گفته اند که ما میخواهیم مدل ترکیه را پیاده کنیم. البته همانطور که قبلاً هم گفته ام شاید شما امامزاده اید و نظرات اخوان المسلمین را بهتر از رئیس این حزب میدانید.
3_ شما نماز خواندن بنده را دیده اید؟ دیده اید که با کفش میخوانم؟ اگر دیده اید که هیچ. اگر ندیده اید عذرخواهی کنید و به درگاه پروردگارتان جهت این تهمت زاری کنید بلکه بخشوده شوید.