سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

در خورد فیل

شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۰، ۰۴:۳۴ ق.ظ
ما و انگل ستان...


  • ۹۰/۰۹/۰۵
  • وی بی

نظرات  (۳)

چند وقتی پیش در جمع دوستان
گله می کردیم وناراحت بودیم از کار این سیاسیون
از نامه های سرگشاده..نطق های پیش وپس و همراه دستور!
باارامش معنی داری گفت:این ها هم روزی مثل ما بوده اند..
به شمای جمع:
سلام
این سالها انگار زیاد عادت کرده ایم همه چیز را لگد مال کنیم!عادت شده که بی تفاوت شده ایم نسبت به این همه و آن همه نیت سوء ایی که به هم پیدا کرده ایم!بدجور همه مان به روزگار باخته ایم و زمانه هم از همان بالای فلک اش نشسته و خندهای تمسخر آمیزش را به رویمان می کوبد .آنوقت شما "چوب اتهامت" را بگیر به سمت دیگری و بگو"عقده ای به نظرم میرسد" و شمای دیگر هم اشتباه دیگری رابه "، نانی بخورید از قِبل گرد و خاکی که می کنید." تعبیر کنید.از بی نانی ببرید به "بی تقوایی".نشسته اید به جای همه قاضی های دنیا و چه بد حکم می کنید.کم دنیا و دنیاپرستان ننشسته اند مسلمان و ایرانی و ایرانی مسلمان را از پا بی اندازند بعد شما برای هم شاخ می کشید و شانه می سایید؟به خدا که شرم می بارد از این حرف ها.تعیین علم و ایمان هم بماند برای خداوند آنجا که فرموده است:(وَمَنْ یَأْتِهِ مُؤْمِنًا قَدْ عَمِلَ الصَّالِحَاتِ فَأُوْلَئِکَ لَهُمُ الدَّرَجَاتُ الْعُلَى.طه ﴿۷۵﴾

به صاحبخانه:نشان برای من اهمیتی ندارد می خواهی انگل فرض کنین،نماتود ،پلاتی هلمینتس،گاستروتریکا و هر چیز دیگر فرض کنین.
1_ بازهم فرمودید تهمت. خوب اگر در انگل ستان کسی را نمیشناسید که درس بخواند آنگاه حق با شماست. اگر دوستی فامیلی برادری چیزی دارید که در پناه دولت علیه بریتانیا دارد درس میخواند آنگاه میتوان بدون آنکه تهمتی زده شده باشد گفت که وی در انگل ستان میزید. به نظر نمیرسد بنده تهمتی به کسی زده باشم. بنده چوبی را که شما میخواهید به بقیه بزنید سمت خودتان گرفته ام.

2_ بنده در سراسر عمر خودم تنها به مدت یک هفته در انگل ستان بوده ام. از آنجا هم خوشم نیامد. پس انگل ستان جای من نیست. انگل ستان جای آن انگل هائی است که در آن زندگی میکنند.

3_ بنده یک نسخه بیشتر در دنیا ندارم و آن هم فقط خودم هستم. بنده هیچ گاه ادعای "بی شمار" بودن نکرده ام. شما طرفت را عوضی گرفته ای. بنده نه تنها بی شمار نیستم بلکه نمیخواهم هم بی شمار یا حتی پر شمار باشم. به نظر میرسد این شما هستی که بدون هیچ دلیلی "تهمت" میزنی. البته این از تقوای منحصر به فرد شماست. اگر بنده ادعای بیشمار بودن کرده بودم حق با شما بود. ولی دیر زمانیست خو کرده ام به کسانی که ادعای دینشان گوش فلک را کر کرده ولی از اخلاق بهره ای نبرده اند. از دیدن تهمت شما تعجب نکردم.
4_ فرمودید "بردن و باختن". :) بنده تا جائی که به یاد دارم در مسابقه ای شرکت نکرده ام که ببرم یا ببازم. بازهم به نظر میرسد طرفتان را اشتباه گرفته اید رفیق. فکر میکردم آموزه های علم و آموزه های ایمان هردو بر پاسخ دادن صریح تاکید دارند. شما پاسخ ما را که نمیدهی هیچ یک سری فرافکنی و تهمت "بی شمار"ی و "باختن" و کرکری مبارزه در آینده دور و غیره را ردیف میکنید. این نه به علم شبیه است و نه به ایمان.