سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

در خورد فیل

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۰۵ ق.ظ
درس دادن برای بچه های زیر ده سال یکی از بهترین اوقات این روزها است. هفته ی گذشته به جای تکلیف دادن از بچه ها خواستم که از پدر یا مادرشان بپرسند "انما المومنون اخوه" یعنی چه. بچه ها قرآن را خوب می خوانند. برای کسی که فارسی بلد نیست عالی است حتی. و این بی شک از بهترین خدمات حاج آقا به این شهر بود...

دی روز علی که پسر کوچک ساکتی است و هشت سال دارد دفترش خالی بود. گفت.. پدر یا مادرم نمی دانستند یعنی چه.. دلم گرفت. دستی روی سرش کشیدم. گفت ام اشکالی ندارد. حالا تو چیزی می دانی که آنها نمی دانند..

.

.

راستی در حین داستان آن برادرها که ترکه های چوب را شکستند وقتی شاخه های خشکیده ی جدایی بودند و نتوانستند آن چند ترکه ی متحد با هم را شکست دهند، بی اختیار ذهن ام رفت به قضایای اخیر مسجد. و باز دلم گرفت. خیال کردم که آدم هایی که اینجا نمی دانند "انما المومنون اخوه" یعنی چه خیلی زیادند.

.

..

خیلی جای تان خالی ست حاج آقا. برای مان دعا کنید. دی دار به زودی ان شاء الله.

  • ۹۱/۰۱/۱۹
  • وی بی