سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

انّ ربّی لطیف لما یشاء

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۵۱ ق.ظ
بر من همه عیب ها بگفتید یا قوم الی متی و حَتّام..
ما خود زده ایم جام بر سنگ.. دیگر مزنید سنگ بر جام.

.
.
.
به نظرم "آبرو" ارزشمندترین چیزیه که آدم می تونه تقدیم کنه به خدا.. دودستی.. شاید به همین دلیل هست که میگن حبّ مدح آخرین چیزیه که از دل ِ عارف میره.. باری اما چیزی که بین بنده و خداست را به او می گوییم.. که انّ ربّی لطیف لما یشاء .. و در جواب تهمت آدمیان: امام صادق -روحی له الفداء- فرمودند: انْ کُنْتَ صَادِقًا فِیمَا تَقُولُ فَأَسْأَلُ اللَهَ أَنْ یَغْفِرَلِی‌؛ وَ إنْ کُنْتَ کَاذِبًا فِیمَا تَقُولُ فَاللَهَ أَسْأَلُ أَنْ یَغْفِرَ لَکَ.. که اگر شما در گفتار خود راست باشید که من از خدا خواسته ام که بر من ببخشد.. و اگر شما "دروغ گو" باشید از خدا می خواهم که بر شما هم ببخشاید .. . . .

  • ۹۱/۱۱/۱۹
  • وی بی