سجوم

شکست عهد من و هر چه بود گذشت ..
سجوم

لله الأمر من قبل ومن بعد

شهدا شرمنده ایم

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۱، ۰۷:۴۰ ق.ظ
در اتاق ام فقط تصویر یک شهید عزیز را دارم.. گاهی که به عکس مبارک اش نگاه می کنم یادم می افتد که ما اشتباهی هستیم.. ما قرار بود که هویزه باشیم... قرار بود خرمشهر باشیم.. حالا افتاده ایم این گوشه ی مهجور دنیا.. با دلی که از آرام ترین اقیانوس دنیا هم ناآرام تر است..

آن روزهای سخت برای دوستی می گفتم.. ما ازینکه در محاصره ی دشمن باشیم نمی ترسیم... ما ازینکه آدم هایی که دوست مان دارند از آن هایی باشند که خدا ازشان خشنود نیست باید بترسیم.. چه بود آن شعر .. این سر به درد شانه ی شمشیر می خورد..!...

.

.

باری به هر حال برای ام ننویس که آفتاب است بیا برویم قدم بزنیم. برویم کنار دریا. ساحل است. امن است. برویم فلان جا چه کار کنیم.. مولای ابدی مان می گوید: یا دنیا.. هیهات.. غری غیری.. دنیا جای خوش گذرانی نیست رفیق.. جای وظیفه است... و همه ترسم این ست که سال های گذشته را ذره ای ازین مقدار فرو گذاشته باشم.. و الی الله ترجع الامور


  • ۹۱/۰۱/۲۸
  • وی بی

نظرات  (۵)

و واقعا همه ترسم این ست که سال های گذشته را ذره ای ازین مقدار فرو گذاشته باشم .. و الی الله ترجع الامور ..
"از شروع انقلاب در این راه افتادم و پس از پیروزی انقلاب نیز سپاه را پناهگاه خوبی برای مبارزه یافتم ابتدا در گیری با ضد انقلاب و خوانین در منطقه شهرضا (قمشه)و سمیرم سپس شرکت در خوزستان و جریان کروهک ها در خرمشهر پس از آن سفر به سیستان و بلوچستان (چابهار و کنارک)و بعدا حرکت به طرف کردستان دقیقا دو سال در کردستان هستم .مثل این است که دیگر جنگ با من عجین شده است.
خداوند تا کنون لطف زیادی به این سراپا گنه کرده و توفیق مبارزه در راهش را نصیبم کرده است.اکنون من می روم با دنیایی انتظار انتظار وصال و رسیدن به معشوق"
...........................
اینجا خط شکنانی هستند که آن وظیفه را خوب درک کرده اند... شرکتی که تازه در آن مشغول به کار شدم توسط هم دانشگاهی های سابق شما تاسیس شده... همان شریفی ها... مدیر عاملش با وجود سن کم بسیار فعالیت می کنند تا شرکتی با بچه های مذهبی، کارهای مهم و درستی انجام بدهند... تلاش می کنند که مسیر را برای حرکت این سرمایه های عظیم باز کنند....

شهدا فقط عکس روی دیوار نیستند... بر هویزه نبودمان خرده ای نیست ... جای ما درون این انقلاب اسلامی است، گر در این حلقه نباشیم اشتباهی هستیم... مرز های جغرافیایی اینقدر اهمیت ندارند..

کار برای انجام بسیار است... خط شکن می خواهد...
و نام ان شهید عزیز ....
ما که همین ور دنیا هستیم .....چرا نیستیم؟؟؟؟!!!! ... ما رو هم خدا پرتمون کرده کجا؟؟؟؟؟



خدایا هر جا .... ازمون خشنود باش بحق فاطمه(س)